Mijn reis naar Nieuw Zeeland en Maleisië - Reisverslagen van Anoushka Rani Klaassen - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Nieuw Zeeland en Maleisië - Reisverslagen van Anoushka Rani Klaassen - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Nieuw Zeeland en Maleisië

Wij gaan met zijn vieren op reis. Mijn vader Edwin, mijn moeder Sieta, mijn kleine broertje Rafael en ik, Anoushka.

We gaan 5 weken op vakantie naar Nieuw Zeeland en Maleisie. Op donderdag 16 december 2010 om 12.00 uur vetrekken wij met bestemming Kuala Lumpur waar wij een tussenstop hebben. Om 21.20 uur plaatselijke tijd vliegen wij naar Auckland waar wij 2 dagen verblijven en op 20 december 2010 vliegen wij via Auckland door naar Christchurch. Met een camper reizen we eerst twee weken over het Zuideiland. Op 4 januari gaan we over naar het Noordeiland. Vanuit Wellington reizen we met een auto via Taumaranui naar Auckland. In Taumaranui bezoeken we een vriend van mijn vader, Hans. Op 9 januari 2011 om 13.50 uur vliegen we naar Kuala Lumpur. Vandaar vliegen wij de volgende dag naar Langkawi (Maleisie). Daar blijven we 8 dagen en als laatste brengen wij eeen tweetal dagen in Kuala Lumpur door. Op de 20 januari vliegen we terug. De 21ste, heel vroeg in de ochtend, landen we dan weer op Schiphol.

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2011

Acht dagen eiland Langkawi

08 Januari 2011

Kuala Lumpur voor een nacht

07 Januari 2011

Afsluiting in Auckland

05 Januari 2011

Taumarunui, op bezoek bij Hans en Julie

05 Januari 2011

Naar het Noordeiland: Wellington
Anoushka Rani

Actief sinds 06 Nov. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20220

Voorgaande reizen:

16 December 2010 - 21 Januari 2011

Mijn reis naar Nieuw Zeeland en Maleisië

Landen bezocht: