Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Anoushka Rani Klaassen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Anoushka Rani Klaassen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: AnoushkaRani

Blijf op de hoogte en volg Anoushka Rani

05 December 2010 | Nederland, Hoofddorp

Vanochtend na het uitpakken van onze cadeau's hebben we een begin gemaakt met het pakken van onze koffers. Wat moet je allemaal meenemen voor vijf weken? Het valt niet mee om te kiezen. Mijn broertje Rafael kroop voortdurend overal in. Die moest ik even vasthouden (zie foto). We hebben een tweetal volle koffers. Ook hebben we alle tickets en paspoorten gecontroleerd en klaargelegd. We hebben een 'nog te doen'lijstje gemaakt en dat valt reuze mee.

Verder heeft papa eindelijk een voorstel voor de route op het zuideiland gemaakt. Hij wil altijd overal naar toe, maar daar is de tijd veel te kort voor. Hij vindt het moeilijk om te kiezen.

Maar we gaan waarschijnlijk van Christchurch naar Dunedin en dan naar de omgeving van Mount Cook. Daarna terug naar CC en verder naar Kaikoura. Dan door naar Nelson en Abel Tasman en we eindigen in Picton voor de veerboot naar de overkant.

We missen dus de oostkust met het fjordland en de Milford Sound. Jammer, jammer, jammer. Maar dat betekent zo'n omweg dat de rest er bij inschiet.

Maar goed. Nu nog maar 11 nachtjes slapen en dan gaan we. Ik ga het morgen op mijn school vertellen dat we weggaan. Wie weet melden mijn schoolvriendjes zich aan om ons te volgen. Dat lijkt mij leuk.

  • 05 December 2010 - 22:52

    Opa En Oma:

    Onze "stamhouder" kunnen jullie beter ook maar in een koffer stoppen, wel zo rustig met al die voorbereidingen.

    Tot morgenochtend, kunnen we hem gelukkig weer een dagje bezighouden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka Rani

Actief sinds 06 Nov. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 20232

Voorgaande reizen:

16 December 2010 - 21 Januari 2011

Mijn reis naar Nieuw Zeeland en Maleisië

Landen bezocht: